ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΒΙΣΚΟΖ BASIC
€ 49.90
ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ 100%ΡΑΙΓ
Χρώματα:
ΕΚΡΟΥ
ΜΑΥΡΟ
ΠΕΤΡΟΛ

ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ: ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ

SKU: 50032-ECRU

ΠΟΥΚΑΜΙΣΟ ΜΟΝΟΧΡΩΜΟ ΜΑΚΡΥΜΑΝΙΚΟ ΜΕ ΛΙΓΗ ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΑ,ΣΕ ΑΝΕΤΗ ΓΡΑΜΜΗ

100%RAYON

ΑΠΟΣΤΟΛΗ - ΠΛΗΡΩΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ

Μόλις η παραγγελία σας αποσταλεί θα λάβετε ένα e-mail επιβεβαίωσης. Τα προϊόντα θα σας αποσταλούν στην διεύθυνση που έχετε επιλέξει κατά την διάρκεια της παραγγελίας. Η αποστολή των παραγγελιών πραγματοποιείται σε Ελλάδα με την συνεργαζόμενη εταιρία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική.

ΤΡΟΠΟΙ ΠΛΗΡΩΜΗΣ

4.1 Μέθοδος Αντικαταβολής.

Πληρωμή με την παραλαβή της παραγγελίας. Όταν έρθει στο χώρο σας ο υπάλληλος της ταχυμεταφορικής εταιρείας για να σας παραδώσει τα προϊόντα σας, πληρώνετε μετρητά την αξία της παραγγελίας σας. Το κόστος για την υπηρεσία αντικαταβολής ανέρχεται σε δύο ευρώ (2,00€).

4.2 Πληρωμή με πιστωτική κάρτα.

Δεχόμαστε πιστωτικές κάρτες Visa και Mastercard. Οι συναλλαγές σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα προστατεύονται από ανώτατα συστήματα online ασφαλείας (SSL-128 bit και ψηφιακή πιστοποίηση από τη Lets Encrypt, Inc.) τα οποία εγγυώνται ένα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών στις περισσότερες από τις 500 μεγαλύτερες επιχειρήσεις του κόσμου. Η δε συμπλήρωση των στοιχείων της κάρτας σας (αριθμό κάρτας, ημερομηνία λήξης της, CCV) γίνεται στο ασφαλές περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας με υποστήριξη τεχνολογίας 3D Secure. Το δε www.passager.gr δεν λαμβάνει με κανένα τρόπο τα στοιχεία της κάρτας σας. Η επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων διέπεται από την Πολιτική Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων και την Πολιτική Cookies του www.passager.gr.

4.3 Πληρωμή μέσω PayPal.

Η πληρωμή με PayPal γίνεται υπό τους αυστηρούς όρους συναλλαγών που επιβάλλει η εταιρεία PayPal.

4.4 Πληρωμή με τραπεζική κατάθεση

Παρέχεται η δυνατότητα πληρωμής σε τραπεζικό λογαριασμό της www.passager.gr χωρίς επιπλέον κόστος. Μετά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα πρέπει εντός 3 εργάσιμων ημερών να προχωρήσετε στην κατάθεση, διαφορετικά η παραγγελία θα ακυρώνεται και τα προϊόντα θα αποδεσμέυονται.

Οι τραπεζικοί λογαριασμοί είναι οι παρακάτω :

Alpha Bank: GR0801408030803002002005624

ΕΘΝΙΚΗ: GR5001101500000015047130529

EUROBANK: GR8402603840000420200220573

Δικαιούχος ΑΦΟΙ ΧΑΛΙΜΟΥ ΑΒΕΕ

ΈΞΟΔΑ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Τα έξοδα αποστολής διαμορφώνονται ως εξής:

Οι αποστολές εντός Ελλάδος ΔΕΝ επιβαρύνονται με έξοδα αποστολής, εφόσον η αξία της παραγγελίας σας υπερβαίνει τα εξήντα (60,00€) Ευρώ. Εάν η αξία της παραγγελίας σας είναι χαμηλότερη των εξήντα(60,00€) Ευρώ, αυτή επιβαρύνεται με τέσσερα ευρώ (4,00€) για αποστολές σε όλη την Ελλάδα. Η εταιρεία ταχυμεταφορών που συνεργαζόμαστε είναι η Γενική Ταχυδρομική. Στην περίπτωση που η περιοχή που έχετε δηλώσει να σας αποσταλούν τα προϊόντα σας δεν εξυπηρετείται από το δίκτυο της Γενική Ταχυδρομική, έχουμε την ευθύνη να σας αποστείλουμε την παραγγελία σας με εναλλακτικό τρόπο, χωρίς επιπλέον επιβάρυνση επί των πιο πάνω εξόδων αποστολής για εσάς για παράδοση εντός Ελλάδος.

ΧΡΟΝΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Η αποστολή των παραγγελιών γίνεται εντός 3 -5 εργασίμων ημερών (Δευτέρα έως Παρασκευή). Σε περιόδους προσφορών και εκπτώσεων ενδέχεται να χρειαστούν 6 ημέρες για διακίνηση εμπορευμάτων στο δίκτυο μας.

Όταν η παραγγελία σας παραδοθεί στην εταιρία ταχυμεταφορών, θα λάβετε ένα ενημερωτικό e-mail με τον αριθμό της αποστολής (tracking code). Με αυτόν τον αριθμό έχετε την δυνατότητα να παρακολουθείτε την εξέλιξη της αποστολής σας μέσα από την ηλεκτρονική διεύθυνση της εταιρίας ταχυμεταφορών http://www.taxydromiki.gr/

Σας γνωρίζουμε ότι σε περίπτωση οποιασδήποτε έλλειψης θα ενημερωθείτε εντός 6 ημερών για τυχόν Ακύρωση παραγγελίας στο τηλέφωνο ή email που έχετε δηλώσει, και η παραγγελία θα ακυρωθεί αυτομάτως.

Σε περίπτωση που απουσιάζετε από την διεύθυνση παράδοσης, η εταιρία ταχυμεταφορών θα σας αφήσει ειδοποιητήριο που θα αναφέρει τον αριθμό του δέματός σας και το τηλέφωνο στο οποίο πρέπει να καλέσετε, για να συνεννοηθείτε για την παραλαβή.

ΟΡΟΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ –ΑΛΛΑΓΩΝ

 

1. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε προϊόντα που βρίσκονται σε άριστη κατάσταση με τις ειδικές σημάνσεις (καρτελάκια) και την αρχική τους συσκευασία.

2. Επιστροφές πραγματοποιούνται σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας από τον πελάτη από την εταιρία ταχυμεταφορών.

3. Η επιστροφή-αλλαγή πρέπει να συνοδεύεται υποχρεωτικά, από αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή της κάρτας αλλαγής και αφού έχετε ενημερώσει τηλεφωνικά ή μέσω email την www.passager.gr.

4. Αλλαγές πραγματοποιούνται μέσω του on-line καταστήματος μας ή σε οποιοδήποτε ομώνυμο κατάστημα Passager, με την Απόδειξη Λιανικής Πώλησης ή την κάρτα αλλαγής.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΛΛΑΓΗΣ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

 

1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση παραλήπτη passager, με την εταιρεία Γενική Ταχυδρομική υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής, αναγράφοντας σε ένα σημείωμα τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.

2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς Passager, οδός Αίνου 7 & Μαιάνδρου, Νέα Ιωνία Αττικής

3. Όταν παραλάβουμε το προϊόν της αποστολής, θα ξεκινήσει η διαδικασία αποστολής της νέας παραγγελίας.

 

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΗ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΪΌΝΤΟΣ

 

1. Αποστέλλετε το προϊόν με χρέωση δική σας, με εταιρία ταχυμεταφορών υποχρεωτικά μαζί με αντίγραφο της Απόδειξης Λιανικής,αναγράφοντας τον λόγο αλλαγής/επιστροφής του προϊόντος.

2. Στο δέμα της επιστροφής αναφέρετε: Προς Passager, οδός Αίνου 7 & Μαιάνδρου, Νέα Ιωνία Αττικής

3. Μέσα στο δέμα συμπεριλαμβάνετε τα πλήρη στοιχεία σας (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας, αριθμός λογαριασμού, IBAN, τράπεζα) και υποχρεωτικά αντίγραφο της Απόδειξη Λιανικής.

4. Εφόσον παραλάβουμε το προϊόν, το αντίγραφο της απόδειξης και τα πλήρη στοιχεία σας, ξεκινάει η διαδικασία επιστροφής των χρημάτων.

5. Η κατάθεση πραγματοποιείται σε χρονικό διάστημα 15 εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του προϊόντος (αξία προϊόντος χωρίς έξοδα αποστολής).

 

ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ:

 

Όλα τα δέματα ελέγχονται από το προσωπικό της εταιρείας προτού αποσταλούν. Παρόλα αυτά, σε περίπτωση που διαπιστώσετε κάποιο πρόβλημα, θα πρέπει να αποστείλετε email στο info@passager.gr εντός 24 ωρών από την ώρα παράδοσης, εκφράζοντας τις επιφυλάξεις σας.

Σε περίπτωση που το προϊόν είναι ελαττωματικό και η φθορά είναι φυσιολογική, το προϊόν αποστέλλεται στην Passager με την εταιρεία ταχυμεταφορών Γενική Ταχυδρομική με χρέωση παραλήπτη, σύμφωνα με την διαδικασία Επιστροφών-Αλλαγών. Το προϊόν αντικαθίσταται και επιστρέφεται στον πελάτη με έξοδα της εταιρείας Passager.

Για να γίνει αποδεκτό ένα προϊόν ως ελαττωματικό, θα πρέπει η φθορά να μην είναι από κακή χρήση του προϊόντος. Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η φθορά είναι από κακή χρήση του πελάτη, τότε επιστρέφεται στον πελάτη το ίδιο προϊόν με έξοδα αποστολής που επιβαρύνουν τον πελάτη.